Vaccin, service och support.......

 
 
Igår på eftermiddagen var jag och Hasse till "Vaccinbussen" som var här i Sme´backen igen.
Vi var dit och tog den tredje dosen av TBE-vaccinet.
 
 
Idag har jag jobbat hemifrån då våran bil har varit på service.
Verkstaden som gjorde servicen upptäckte att en av de bakre stötdämparna hade gått av.
Så då fick de byta ut båda stötdämparna där bak.
Jag har reagerat ibland på att det har låtit något ljud från ena sidan där bak, men
sen har jag inte tänkt något mer på det.
Jag begriper mig inte på bilar mer än att jag kan tuta och köra dom.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse en sväng till Ludvika.
Jag var till Engelbrekts vårdcentral och tog några blodprover.
 
Mot kvällningen kom Helena och Lars och hälsade på oss.
Helena som hade köpt sig en ny mobil ville ha lite support från oss då vi nyss har
"krånglat" med alla dessa inställningar och appar på våra egna nya mobiler.
 
 
 

Kommentera inlägget här :