Ännu ett bakslag......


 
Igår blev det vitt på backen igen.
Och så är det fortfarande i skrivande stund.
 
Vilken tur att vi fortfarande har vinterdäcken på bilen.
Och om jag får bestämma så får dom sitta på ett litet tag till......
 
Nu tycker jag att det räcker med bakslag för den här gången.
Men, men... april månad är ju lurig när det gäller vädret.
Det skiftar mycket och snabbt.
 
 
För övrigt så har jag fortfarande problem med värkande och krampande kroppsdelar.
Men högra benet och höft är bättre... för tillfället i alla fall.... "peppar, peppar ta i trä".....
 
Sen jag sjukskrev mig så har jag mest hållt mig hemma och tagit det lugnt med bl a tv-tittande,
ljudbok, surfing på internet och lite målning.
 
Dock hade jag en inbokad fotvårdstid i tisdags som jag var iväg på.
Det var lite kämpigt att sitta där och ha benen rakt ut.... det gjorde ont och krampade.
Den annars så njutningsfulla timmen blev inte lika njutfull denna gång.....
 
På onsdagen hade jag även en inbokad frissa-tid, tillsammans med morsan och Johanna, som jag var iväg på.
Det besöket gick lite bättre och var välbehövligt för oss alla.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :