Mörbultad.....

 
Igår efter jobbet var jag till sjukgymnasten.
Det var behövligt! (Som vanligt).
Fy sjutton vad ont det gjorde när sjukgymnasten tryckte på triggerpunkterna/muskelknutorna.
Ja, det gör väl ont varje gång som jag är till sjukgymnasten.
Men emellanåt gör det jätte, jätte ont. Som igår.
Jag fick även laserbehandling och till sist tejpade han mitt högra knä.
Resten av dagen kände jag mig riktigt mörbultad.
 
Väl hemma igen åt jag lunch tillsammans med Johanna som kom förbi på hennes jobblunch.
 
Efter lunchen däckade jag framför tv:n och jag sov i ca 1,5 timme.
 
Jag vaknade precis när morsan och farsan kom och hälsade på oss.
Hasse bytte om till sommardäck på bilen och farsan hjälpte till med att tvätta
rent vinterdäcken.
Sen blev det kaffe och en massa tjål om ditten och datten.
 
 

Kommentera inlägget här :