Helgen......

 
Jag har varit hemma hela helgen.
 
I fredags kom mina föräldrar och hälsade på oss.
Farsan som hade bytt till sommardäck på bilen passade samtidigt på att tvätta
vinterdäcken innan de skulle in i förrådet för förvaring.
 
Hasse har beställt nya sommardäck till våran bil hos "Sport och Maskin".
Vi väntar på att det ska komma så att även vi kan byta däcken på bilen.
 
Senare på fredagen kom även Johanna och Hasse2 och hälsade på oss.
 
 
Igår hade jag en "hemma-dag" då jag gick runt här hemma både oduschad och i myskläder.
 
 
Idag skulle jag och Johanna börja på "Målarstuga" i Söderbärke.
Så roligt!
Men tyävrr så kom jag aldrig iväg på det.
 
Tidigare idag, på förmiddagen, fick jag sådana hemska magsmärtor/menssmärtor.
De gjorde så jälva ont! Jag blev alldeles svettig av smärtan.
Ja, jag har fortfarande ont, men inte lika hemskt...."peppar, peppar...".
Nu är jag bara lite orolig över att jag ska få sådana där hemska blödningar som jag
hade sist när jag blödde.... för typ ett år sen....tror jag det var..... "peppar, peppar ta i trä"!
 
SUCK!
Alltid ska det vara något!!!
 
 

Kommentera inlägget här :