Förstört golv och ruggigt väder......

 
I fredags var jag till sjukgymnasten.
Vårdcentralens golv (parkett) såg för jävlig ut! Helt förstörd!
Dubbarna på folks skor hade lämnat en MASSA spår/gropar på golvet.
 
Då det var mycket folk vid receptionen så gettade jag inte ta något annat kort på golvet än de jag
tog rakt nedanför mina fötter (smyg fotade lite).
Och där var parketten inte så mycket förstörd som den var på andra ställen.
 
Sjukgymnasten tejpade mitt högra knä och sen fick jag diverse behandligar av hela ryggen, axlarna och höften.
 
Jag har fortfarande lite ont och "problem" med det högra benet, men inte alls så illa som det har varit.
Förhoppningsvis blir det bättre och bättre nu när jag har fått den tejpad.....
 
 
 
Jag har tittat på denna serie på TV4 play.
Det är en kostymdrama om maktstrid i England på 1400-talet.
Jag tyckte serien var bra.
 

 
Igår var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
Som vanligt så blev det kaffe med dopp och en massa prat om allt och inget.
 

 
 
Våren har fått "ställa sig på vänt" nu när vi har mer vintrigt väder med snö och
snöblandat regn
och det är riktigt ruggigt väder.
 
 

Kommentera inlägget här :