Ont i benet.....

 
I helgen kom "vintern" tillbaka igen.
Så onödigt, om ni frågar mig.....
I fredags regnade det, i lördags "kräksnöade det och igår hade vi sol och minusgrader.
 
Själv har jag bara varit hemma hela helgen och haft jävulens ont i benet och
försökt uthärda smärtan.
Hela förra veckan hade jag ju ont i benet, vilket blev bara värre och värre för varje dag.
Jag fick även problem med att gå normalt.
I helgen blev jag än sämre i benet... jag hade ont hela tiden och jag hade svårt att gå,
sitta, stå och ligga. Allt gjorde ont!
 
Så idag var jag "tvungen" att sjukskriva mig.
 
Jag har försökt att stretcha benet, även fast det har gjort förbannat ont.
Jag har haft vetekudden i frysen och sen kylt ner delar av benet.
Jag har ätit Ipren (även om vi GBP-opererade ska undvika det).
Jag har vilat benet.
Jag har försökt röra och använda benet.
Men nej.... inget har hjälpt.... hittills.....
 
 
Idag har jag haft besök av Katja.
Trevligt!
Vi sörplade kaffe och tjålade om allt mellan krämpor och Nice.
 
Tyvärr så missar jag kvällens "Akvarell-träff".
Tråkigt!
 
 

Kommentera inlägget här :