Är gruset gjort av rent guld eller?.......

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Jag är inte helt frisk från förkylningen/influensan/Covid ännu.
Jag har en del "problem" med bihålorna..... känner mig urlakad... och saknar fortfarande
både lukt och smak.
Men det går åt rätt håll i alla fall......
 
 
 
Parkeringen på jobbet var rena isplanen.
Så jävla dåligt av fastighetsägaren!
Denne verkar ju tro att gruset är gjort av rent guld då denne snålar på det.
 
Jag var "livrädd" när jag skulle kliva ur bilen och ta mig in till jobbet.
Jag gick små, små lus-steg och ändå gled fötterna på mig.
Samma visa var det när jag slutade jobbet och skulle åka hem.
 
 
 
Gatan utanför oss var också som rena isgatan när jag kom hem från jobbet.
Kommunen verkar också tro att gruset är av rent guld då de snålar på det.
 
Resten av dagen har jag hållt mig hemma.
Dels på grund av halkan ute och sen för att jag inte är riktigt pigg och kry.
 
Sen förra måndagen har akvarellgruppen börjat träffats igen för att måla tillsammans
i ABF lokalen.
Men tyvärr missade jag första träffen då jag var sjuk och ikväll missade jag också
träffen då jag inte har någon energi.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :