Sen sist.....

2024-02-03
 
Sen sist jag skrev här på bloggen, i onsdags, har jag fortsatt haft mycket att
göra på jobbet.
Jag har även fortsatt fått gå med "lus-steg" och med "livet som insatts" mellan 
parkering vid jobbet och ingången in till jobbet.
 
 
2024-02-03
 
Jag och Hasse var i torsdags och hälsade på Lina, Nellie och Molly,
Det var ett tag sen sist som vi träffades, så det var så roligt att få uppdatera
varandra med lite ditten och datten.
 
Jag och Hasse är fortsatt trötta av oss.
Jag är även väldigt energilös.... då det mesta känns väldigt motigt och jobbigt.
Tråkigt, men sant.....
 
För varje dag som går så blir jag i alla fall bättre från förkylningen-influensan-coviden.
Skönt!
 
 
2024-02-03
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
Sen resten av dagen har vi varit hemma och slöat.
Och tidigare ikväll slötittade vi på första deltävlingen av Melodifestivalen.
 
 
 

Kommentera inlägget här :