"Gamla gänget"......

 
 
På måndag eftermiddag kom Helena och Lars och hälsade på oss.
Trevlig, då det var ett tag sen vi träffades.
Men tyvärr hann jag inte umgås med dom så länge då jag och Johanna,
som också var hemma hos oss, skulle iväg.
 
 
 
Jag och Johanna skulle på "Akvarell-träffen", som vi har missat de två första gångerna.
Det var roligt att träffa "gamla målar-gänget" igen.
Vi har ju inte träffats sen Covid pandemin började.
Men nu var det dags!
 Det var några som saknades i "det gamla gänget"..... av olika anledningar.
Men vi hade fått med oss en ny deltagare.
Det var en äldre dam som var helt okänd för mig.
Trevlig med lite "nytt blod"......
 
 
 
Igår på eftermiddagen skjutsade jag Johanna och katten Asta till veterinären i Ludvika.
Johanna hade upptäckt att Asta hade något "skräp" i ögat.
Veterinären tyckte att Johanna skulle komma med Asta så att de fick ta bort skräpet
och samtidigt kolla så att skräpet inte hade skadat hornhinnan.
 
Jag släppte bara av Johanna och Asta hos AniCura.
Hasse2 skulle komma och hämta dom sen.
Han jobbar ju i Ludvika och skulle sluta i samband med att Johanna och Asta var inne hos veterinären.
 
Allt gick bra hos veterinären och katten Asta mår bra. 😊
 
 
 

Kommentera inlägget här :