Spruta, paket och № 1 .........

Igår på eftermiddagen var jag och Hasse till vaccinbussen och fick våran andra
dos av TBE-vaccinet.
Även denna gång stod bussen på ICA Pilens parkering.
 
Vi hade tur att det inte var någon kö och/eller rusch vid bussen.
Vi fick komma in på en gång och få en spruta.
Denna gången kändes det ytterst lite när jag fick sprutan.
Visserligen fick jag den längre ner på armen denna gång än vad jag fick förra gången......
om det har någon betydelse?
 
 
 
Efter vaccineringen var jag in på Coop och hämtade ut ett paket.
I paketet fanns det en förpackning med pipetter och en Embossingfön (Heat Tool).
Båda sakerna ska jag använda när jag målar med akvarellfärgerna.
 
 
 
När vi var hemma igen kom Helena på besök.
Hon hade med sig hembakade bananbakelser och Budapestrulle.
Så då bjöd vi på kaffet.
 
Fikat smakade så GOTT!
Helenas bananbakelser och Budapest är  1!!!
😋
 

Kommentera inlägget här :