Nya glasögon och en söt kille.......

 
Igår hämtade jag ut mina nya glasögon, så nu får vi se om och hur dom funkar på mig?
Jag måste ge dom några dagar innan jag kan yttra mig.... tror jag.
Jag antar att ögonen måste/ska anpassa sig till de nya glasen osv.
Sen misstänker jag att jag måste besöka Synsam igen för att juster bågarna lite, 
så att de sitter lite bättre.... 
Det är så svårt att känna efter ordentligt när man står där i affären med alla
dessa markeringar på glasen och med en som stirrar på en.
Utseendemässigt är de nya glasögonen väldigt lik de förra glasögonen jag hade.
 
 
 
Igår på eftermiddagen var jag och Johanna och hälsade på denna söta kille, Sid..... och resten av hans familj.....
Lina, Mattias, och fasters söti-pötisar Nellie och Molly.
Det var ett tag sen som vi sist träffades då "våra kalendrar" inte riktigt har synkat med varandra....
så att säga.
Men igår fick vi till det!
Äntligen!
 
Igår plockade Hasse och Mattias ner och ihop våran pool för vinterförvaringen.
Om ca 8-9 månader får vi plocka fram den igen. 😁
Jag längtar redan!......
 
 

Kommentera inlägget här :