Godisägg........

Just nu på jobbfronten har jag så där lagomt mycket att göra.
Det är skönt.
 
I måndags var jag, Johanna och morsan till frissan Helena och fick våra frisyrer tillputsade.
Det är alltid lika skönt att vara till frissan och bli lite "ompysslad" och få bort
lite "överflödigt" hår.
 
 
 
Jag har köpt ett guldägg till Hasse.
Den innehåller bland annat marsipanägg.
 
Hasse skulle ALDRIG köpa ett sådant ägg till sig själv, på grund av priset.
Så därför köpte jag det!
Jag tycker Hasse är värd att få äta lite lyxigare godis som han tycker om.
 
 
 
Köpte även dessa två påsar med Ferrero Rocher chokladägg.
De var goda, men orginal Ferrero Rocher pralinerna är godast, tycker jag.
 
 
Igår e.m. var jag, Hasse och Johanna till morsan och farsan och hälsade på.
Som vanligt blev det gott fika och en massa tjål om allt mellan dammsugare och
om att skojas.
 
 

Kommentera inlägget här :