Tillbaka...halt...fotvård.... mina föräldrar.... serie.....

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Inte för att jag mår något bättre, men jag orkar inte "krångla" med att skaffa ett läkarintyg.
Inte just nu i alla fall....
Det är bara att "bita ihop" och hoppas att det blir bättre......
 
Den här varannan-dags-vädret har gjort att det är väldigt halt idag på sina ställen.
Ett ställe som är rena mardrömmen är parkering på jobbet.
Där är det jämt halt!
Inte roligt! 
 
Något som däremot var/är roligare, eller ja.. det är väl mer skönt och avslappnande, är att jag var
till Alicija i måndags och fick mig en timmes fotvård.
Den timmen går alldeles för fort!
Jag skulle lätt kunna få fotvård i minst 2 timmar..... 😃
 
Då fotvården ligger i samma huslänga där mina föräldrar bor så passade jag på att hälsa på dom efter fotvården.
Även Hasse kom dit efter det att han hade kommit hem från Ludvika.
 
Igår på dan var jag också hem till mina föräldrar.
Johanna var också där.
Vi var dit för de behövde lite hjälp av oss.
Det blev även fika och en massa tjål innan jag åkte hem igen.
 
 
 
Jag och Hasse har tittat på ännu en serie, "Störst av allt".
Den var bra!
 
En skolskjutning äger rum på fiktiva Djursholms allmänna gymnasium.
Maja Norberg blir gripen och misstänkt för mord.
Hon erkänner skjutningarna i ett tidigt skede men nekar till brott.
Handlingen kretsar kring frågan varför snarare än huruvida hon gjort sig skyldig till skolskjutningen. 
 
 

Kommentera inlägget här :