Tiden går fort.....

2020-09-30
 
-Tiden går fort när man har roligt, sägs det.
Men tiden går fort fastän man inte har det så roligt. Det kan jag intyga.
För denna helg gick fort förbi och det trots att jag inte har haft det så roligt.
Jag har mest varit trött och energilös.... och lite låg.
 
 
 2021-10-02
 
Igår var jag hemma hela dagen.
Det blev mycket tv-tittande och lyssnande av ljudbok.
Just nu lyssnar jag "Maria: En kvinnlig komikers dagbok" av och med Mia Skäringer.
Den är bra!
 
Igår på eftermiddagen kom morsan och farsan och hälsade på oss.
Dom kom precis när vi skulle till att dricka kaffe, så det tajmade dom in bra.
Vi fikade och tjålade om allt mellan dålig hörsel och godis.
 
 
 2020-08-21
 
Idag har det också blivit en hel del tv-tittande och lyssnande till ljudbok.
 
På eftermiddagen, mer mot kvällningen, var jag och Hasse och hälsade på Helena, Lars och katten Hampus.
Vi fikade och tjålade om allt mellan vinterdäck och eld.
 
 

Kommentera inlägget här :