Fiber.....

 
 
Igår fick vi äntligen fibern inkopplad.
I och med det blev det även byte av tv-boxen.
Från Canal Digital/Allente till Telias tv-paket.
Få se om vi blir nöjda med det nya tv-utbudet, då den innehåller mycket mindre med tv- och filmkanaler?.....
Vi kopplande in den nya tv-boxen idag, så vi har inte hunnit "bekanta oss" med den ännu.....
 
Jag tror och hoppas att det ska blir bra med den nya tv-boxen och bredbandet via fibern.
 
Bredbandet vi hade tidigare krånglade bara, hela tiden.
Vi hade dålig uppkoppling, även om vi betalade för den med högre hastighet.
Det hakade upp sig eller stannade av helt när vi tittade på någon playtjänst, Netflix och när vi surfade på datorn eller mobilen.
Så frustrerande!
 
Vi felanmälde bredbandsuppkopplingen flera gånger och Telia provade med olika åtgärder, men nej.
Inget funkade!
Även det var frustrerande!
 
Men nu så!!!
Nu har vi fått fibern inkopplad och nu hoppas vi att den ska lösa våra "cyber-problem"......
Det återstår att se!
 
 
Igår hade jag en "hemmadag".... då jag inte "orkade" duscha och fixa iordning mig själv.
Jag slasade runt här hemma och gjorde inte många knop.
På eftermiddagen kom Helena och Lars och hälsade på.
Vi satt ute på altanen och fikade och tjålade.
 
 

Kommentarer :

#1: Sara, Telia

Hurra, vad skoj! 🤩🥳

Jag är övertygad om att du kommer bli supernöjd! 🥰

Ha en superfin söndag!

/Sara, Telia

Svar: Hej Sara!

Tack! 😀
Det låter bra! 👍

Mvh Jaana
jagjaana.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :