Ansiktsmask och tidningsrubriker.....

Idag har jag först jobbat och sen efter det var jag till sjukgymnasten och fick behandling.
I receptionen på vårdcentralen frågade det om jag ville ha en ansiktsmask på mig.
Nej tack, sa jag.
Dock hade all personal på vårdcentralen ansiktsmasker på sig.... och någon patient med.
 
På eftermiddagen var jag och farsan till Ludvika lasarett.
Där i receptionen frågade dom inte om man ville ha en mask, utan där gav dom dig en mask och
sa att den skulle man ha på sig.
Så det var bara att gilla läget.
 
Jag säger det ännu en gång:
En stor eloge till all vårdpersonal som har på sig munskydd hela dagarna, dag in och dag ut!
 
 
 
Den här rubriken fanns med i Aftonbladet idag.
Och min spontana reaktion på rubriken är:
- Öööh, trodde någon något annat då!?
 
 
 
Även denna rubrik var med i Aftonbladet idag.
Och jag håller med de arga och besvikna tittarna.
Jag tittade på "Agnetas Nyårskarameller" och jag tyckte också att programmet var dåligt.
Dels så innehöll programmet knappt några bloopers och sen pratade Agneta för mycket med gästerna,
istället för att visa roliga klipp/bloopers.
 
 
 
Japp! Jag håller med om att Kläbo utklassade alla idag när han åkte 15 km klassisk stil.
Jag såg loppet och det är bara att gratulera Norge till deras duktiga skidåkare.... ja, en av dom... eller förresten....
han ÄR den bästa!
Och Kläbo såg inte ens trött ut när han kom i mål!
 
 

Kommentera inlägget här :