Mellandagarna......

 
Julen kom och gick... och nu väntar vi på att ett nytt år ska börja.
 
Under mellandagarna har vi mest varit hemma.
Vi har slöat.... vi har städat.... vi har tittat på filmer och serier.... vi har donat och grejat lite m.m.
 
I tisdags fick vi besök av Helena och Lars.
I vanlig ordning blev det fika och tjål vid köksbordet.
 
I går på förmiddagen var vi till Ludvika.
Jag var till sjukgymnasten och Hasse passade på att shoppa lite på stan.
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till Johanna, Hasse2 och
katterna Asta och Selma och hälsade på.
 
 
 
Sen igår e.m. och hela dan idag har man haft rena turen med sig om man har lyckats hålla
sig på benen när man har varit ute.
Det är SNORHALT!
Livsfarligt ju!!!
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
Sen senare på eftermiddagen kom farsan hem till oss och hjälpte Hasse och Mattias med att köra in ved och stapla den.
Kvällen har jag och Hasse tillbringat framför tv:n.
 
 
 

Kommentera inlägget här :