Typiskt!......

Igår när jag kom till jobbet så hade jag fått en ny arbetsplats.
De hade möblerats om lite i det rum där jag sitter och jobbar.
Om det blev till det bättre eller till det sämre?..... ja , det återstår att se med tiden......
 
Igår på eftermiddagen kom Johanna och hälsade på oss.
 
 
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse bjudna på fika hemma hos Lina, Nellie och Molly.
Vi fikade gott.... pratade och mindes om när kidsen var små.... och tjålade om allt mellan serier
att titta på och katter.
 
Sen var jag och Hasse även förbi hemma hos mina föräldar.
Dom behövde lite "datasupport".
 
Tidigare idag var det två små "utspökade" tjejer som ringde på dörren och frågade/sa "Bus eller godis".
Åh, typiskt!
Vi hade ju inte köpt hem något "Halloween-godis!"
Men jag var ändå till skafferiet och letade bland "gömmorna" och hittade väl lite godis som jag kunde ge till tjejerna.
Men jag vet inte om det blev någon hit?......
Men jag hade tyvärr inget annat att ge dom..... varken några slantar eller något annat gott.....
 
 
 

Kommentera inlägget här :