Skithelg.....

Hela helgen har jag varit trött och energilös.
Så trött att jag bara har velat gråta.... så trött att jag knappt har orkat med mig själv....
så trött att jag bara har velat sova bort hela helgen.... och så trött att jag har känt mig lite rastlös....
Ja.... suck1 Vilken skithelg!
 
 
 
Denna skithelg har vi även varit tvugna att ställa fram klockorna med en timme.
Nu är det sommartid som gäller.
Måtte detta tramset ta slut snart!
Jag tycker att vi ska ha en och samma tid, året om!
 
 
 
Och för att att det verkligen ska bli en RIKTIG SKITHELG, så toppar vi helgen med en vattenläcka!
 
Igår när det regnade så upptäckte Mattias att han fick in vatten i sitt spelrum som han har i utbyggnaden.
Vattnet droppade ner från översta fönsterkarmen.
 
Hasse som jobbar eftermiddagsskift, hela helgen, kunde inte kolla upp läckan igår kväll.
Så idag var han ut och kollade taket på utbyggnaden.
Då upptäckte han att tjärpappret på taket hade krympt och orsakat att en del av taket har blivit
oskyddat och därmed har vatten kunnat tränga sig ner i virket.
Hmmm... undra hur länge det har varit så???
 
Hasse och farsan min hjälptes åt idag att täcka taket med en presenning.
 
Nu gäller det att hitta en lämplig firma som har tid att byta ut taket..... delar av den eller ev. hela.
Just nu vet vi ju inte hur mycket som är förstört av utbyggnaden.....
 
JÄVLA SKITHELG!!!!!
#¤!"%&#"#¤
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :