"Ernst-Hasse" är på hugget......

 
Jag har fortfarande ont i knäna sen jag ramlade på båten.
Höger knä gör mest ont.
Men det blir bättre och bättre för varje dag.
 
Jag försöker att inte belasta knäna mer än nödvändigt.
För när jag var till Ica Kvantum och handlade i tisdags, så fick jag genast mer ont och blev att halta igen.
 
Både igår och idag har jag bara varit hemma.
 
Igår hade vi åska och idag hotade dom med att vi kunde få ett åskoväder.
På dan var det riktigt kvaft, men det gick över efter ett tag.
Åskovädret har uteblivit, hittills.... "peppar, peppar....".
 
 
 
Idag börjde Hasse med att lägga ett klickgolv i rummet som han målade tidigare.
Emellanåt bankas det och skramlas det så högt att jag blir skiträdd.
 
Mattias är med och hjölper till. Han ska även fixa till en dörr.
Det är tapet på dörren som måste tas bort innan dörren kan spacklas och målas.
 
 

Kommentera inlägget här :