Det börjar med loppis och slutar med Martin........

Igår på dan var jag och Hasse till loppiset och fyllde på med mer grejer.
Vi hade sålt några grejer sen sist vi var dit.
 
 
 
Efter loppisvändan åkte vi hem till mina föräldar och hälsade på.
Vi fikade och tjålade om allt mellan blåbärspaj och minnet.
 
Sen resten av dagen höll jag mig hemma.
 
 
 
Idag har jag också bara varit hemma.
Jag har donat lite.
Jag har tittat på OS i friidrott, där Sverige tog guld och silver i diskuskastning.
Jag har lyssnat på ljudboken "Mina åtta år i Kality". Det är en sann berättelse.
Tyvärr tycker jag inte att uppläsaren, Hedda Stiernstedt, läser den så bra.
Och då uppläsaren inte är bra, blir inte boken heller så bra som den kunde ha varit.
Jag har lyssnat på så många ljudböcker och med olika uppläsare så jag har märkt att böckerna
blir bättre med bra och duktiga uppläsare.
Så är det för mig i alla fall.
 
Idag kom kidsens storebror, Martin.
Han ska vara här hos oss i ca en vecka.
Johanna har också varit här och umgåtts med oss.
Det var hon som hämtade Martin från Rättvik.
 
 

Kommentera inlägget här :