Ögonbesvär och fika.....

 
I tisdags var jag ännu en gång till optikern med mina glasögon.
Optikern justerade och grejade med glasögonen.
Och ännu en gång så blev det inte riktigt bra.
SUCK!
Så jag måste dit igen..... 
Ja, herregud! Man skulle nästan kunna skriva en hel bokserie om bara mina glasögon!
 
 
 
Tisdag eftermiddag var jag och Hasse hem till Lina, Nellie och Molly och hälsade på.
Där blev det fika och en massa skratt, minnen och prat.
Vi pratade om allt mellan tatueringar och att flytta till USA.
 
 
 
Igår blev det också fika och en massa tjål.
På eftermiddagen kom Johanna och Hasse2 och hälsade på oss.
Vi pratade om allt mellan körsång och ögonbesvär.
 
Hasse2 stackarn fick ju häromdagen en metallflisa i ögat och som han har varit iväg tagit bort.
Sen ska han även till ögonmottagningen i Falun för att ta bort en rostring i ögat.
Stackarn hade så ont i ögat och ögat var irriterat.
 
 

Kommentera inlägget här :