Massa tjål och kaffe.......

Igår hade jag det lungt på jobbet.
Det var så lungt att jag nästan trodde att jag var på jobbet på en söndag.... eller att jag hade missat
något viktigt möte/utbildning som alla andra var på.
Det första timmarna av arbetsdagen var det helt dött i både telefonen och mailen.
Ovant i dessa dagar, men ack så skönt!
 
 
 
På eftermiddagen blev det mycket tjål och kaffe.
Jag och Hasse var hem till mina föräldrar och hälsade på.
Vi fikade och tjålade om allt mellan fiske och minnet.
Mot kvällningen var det så vår tur att stå för fikat när Helena och Lars kom och hälsade på oss.
Medans vi fikade tjålade vi om allt mellan permobilar till snällhet.
 
 
 
På kvällen tittade jag och Hasse några avsnitt av serien "The Sounds".
Den finns på TV4Play.
Det är en dramathriller och både jag och Hasse tycker den är bra.
 

I Marlborough Sounds lever invånarna ett till synes bekymmersfritt liv. Men när Tom och Maggie Cabbott dyker upp förändras allt.

Paret hoppas på en nystart men när Tom försvinner under en båttur står det klart att deras förflutna jagar dem.

 

 

Kommentera inlägget här :