Höstens färger, himlens moln och vattnets spegel.......

Idag på eftermiddagen var jag, Johanna, Hasse2 och katten Selma och hälsade på mina föräldrar.
Vi fikade, tjålade och skrattade en hel del.
Katten Selma stormtrivs när hon får hälsa på hos mina föräldrar.
Hon vill aldrig gå därifrån självmant. Hon stretar emot allt vad hon kan. 😁
 
Jag bara älskar dessa intensiva höstfärger som vi har nu.
Ibland ser det ut som om träden brinner.
 
Jag älskar även himlen och moln.
Molnen kan se ut hur som helst och himlens färger kan vara allt från svart till lila.
 
Jag älskar även vatten med alla dessa färger, former, storlek och tillstånd.
 
Idag var jag bara tvungen att stanna till vid ån och föreviga höstens färger, himlens
moln och vattnets spegel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :