Varit utanför dörren....

Jag försöker att "vila" så mycket som möjligt och göra det jag känner för..... så gott det går.
Ibland kommer ju "livet"/vardagen emellan och då är det bara att gilla läget och göra det bästa av situationen.....
 
De här senaste dagarna har jag bara varit hemma, men igår var jag till Aoptik och valde ut nya
bågar som jag ska ha istället för dom jag har nu.
Sen är det bara att blåhålla tummarna att det blir bra med de nya glasögonen!
 
 
 
Igår kväll blev det även ett besök på gymmet.
Jag, Hasse, Johanna och Helena var dit.
Jösses, vad folk det var där!
Vi satt ett litet tag i soffhörnan och väntade på att det skulle minska på folk så att vi fick
tillgång till maskiner.
 
 
 
Idag på dan kom Johanna och ville att vi skulle måla akvarell igen.
Vi målade fram tills vi skulle åka tillsammans till frissan.
Det är ju så avslappnande att måla/kladda.
Just nu är både jag och Johanna inne i en fas då vi testar/leker fram med färger och teknik.
Kul!
 
 
 

Kommentera inlägget här :