Inget roligt dopp.....

Igår kväll när jag skulle blogga var det helt omöjligt att komma in på bloggen.
Jag fick felmeddelande hela tiden.
Så då bloggar jag väl om gårdagen idag istället.
 
 
Jag "vikarierade" på posten i Stadshuset.
 
På eftermiddagen kom Johanna förbi här hemma.
Hon och jag var in i förråden och grejade lite.
Johanna sorterade bland sina grejer och jag prismärkte de grejer som skulle till loppiset.
 
 
 
Igår tappade jag min mobil i toastolen.
Jag hade mobilen i bakfickan (vilket jag för tillfället hade glömt av) och när jag började dra ner byxorna
hörde jag ett PLUMS!
Förstod på en gång vad som hade hänt, så jag var snabb som ögat med att ta upp mobilen.
Gudskelov så klarade mobilen av doppet i toastolen..... som det verkar nu i alla fall.
 
 
Senare på eftermiddagen var jag till Lotta och kopplade av med att bli lite ompysslad av henne = fotvård.
 
 
 
På kvällen var jag och Hasse och handlade inför nyår.
Det var ingen trängsel i affären och de flesta höll bra avstånd.
Skönt!
 
 
 

Kommentera inlägget här :