Lite ditt och datt.....

 
Sen sist har jag skrev ett inlägg här så har jag gjort lite ditt och datt.... och ingenting.
 
Jag, Hasse, Helena och Lars har varit iväg på säsongens sista Drive-in Bingo i Söderbärke.
Jag hade tur även denna gång och vann en mindre vinst.
 
Vi har varit hem till mina föräldrar och hälsat på.
 
Vi har även varit hem till Hasses föräldrar och hälsat på och grattat Britt-Marie
som har fyllt år här i veckan.
 
I torsdag frukatade jag för åskovädret som alla vädersajter hade "lovat" att vi skulle få.
Men jag hade TUR!!!
Vi fick aldrig den värsta ovädret över oss, utan det gick precis brevid oss.
PJUUUUUH.... säger jag bara!!!
Det räckte gott och väl med det vi fick!
 
Jag har även varit till en ögonläkare, då min opitiker skickade en remiss dit..... för att de skulle undersöka
om jag har nå "fel" på mina ögon...... eftersom de är sånna problem med mina glasögon.
Men läkaren hittade inga fel!
Så nu "ligger bollen" hos optikern igen.
Suck.... undra om jag någonsin får ett par fungerande glasögon????
 
Jag har även lyssnat en hel del på ljudböcker, nu när jag har hittat ett sätt att hålla mig vaken.
Jag sitter nämligen och kladdar/ritar samtidigt som jag lyssnar på en bok..... och på så vis
har jag lyckats lyssna på många böcker.
 

Kommentera inlägget här :