Årets sista dag......

 
Så var årets sista dag här!
 
Jag måste säga att det känns lite konstigt och tomt att vi inte har vårat
traditionsenliga firandet i år.... det känns inte som nyår.... på något vis....
Men samtidigt har det varit skönt att ta dagen som den har kommit.
 
Mattias blev lite besviken över att vi inte firar nyåret som vi brukar.
Han hade tänkt vara hemma och fira den med oss, men ändrade sig och firar den
nu tillsammans med kompisar på en fest.
 
På eftermiddagen skulle Mattias förbi hemma hos mina föräldrar, så då blev det
att även jag och Hasse var med dit.
Vi fikade och hade det trevligt.
 
Som sagt, Mattias är hos kompisar, och jag och Hasse är själva här hemma.
Om jag minns rätt så har vi aldrig varit ensamma hemma, en nyårsaftonskväll.
Så det känns lite annorlunda..... men helt okej.
 
Nu ska jag ner till vardagsrummet och plocka fram lite snacks och titta på tv:n
tillsammans med Hasse..... och bara vara och slappa.
 
Passar även på att önska er som är in här läser....
 
ETT GOTT NYTT ÅR!!!
 
 

Kommentera inlägget här :