Tömd på energi.....

 
Tröttheten och energilösheten håller i sig.
ALLT är jobbigt! Och då menar jag ALLT!
ALLT görs med nöd och näppe.... känns det som.
Jag vill bara sova, vila, sova och vila......
Jag fattar inte varför det blir/är så här!?!?
 
Jag försöker orka med vardagen, men det är jobbigt när man inte har någon energi till det.
 
I måndags var jag och Hasse hem till Helena och Lars och fikade ute på altanen.
Det var skönt ute, men tyvärr verkar det som om vi inte bara har fått en åskrik sommar, 
utan även en mygg- knott- kryp- flug- färik sommar.
Sååå irriterande med de små ettriga krypen som flyger runt en och bits!!!
 
I tisdag var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
Även där blev det fika och em massa prat.
 
Igår var jag tillbaka på jobbet igen.
Jag hade fullt upp och skönt var väl det då arbetsdagen gick fort.
 
Igår var jag och Hasse var även till loppiset och fyllde på med nya grejer.
Där hade dom saknat oss, då det var ett tag sen sist vi var dit.
Men jag har helt enkelt inte orkat, och knappt så jag gjorde det igår heller.....
 
 

Kommentera inlägget här :